top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

UŽ SOM ZADANÁ VÍLA


Od 11.9.2019 som (konečne) zasnúbená s mojou láskou, ktorou už derieme 6 rok :) Moc sa milujeme, bývame spolu už cez dva roky a spolu sa staráme o naše malé mača, rastliny a nekonečne sa hromadiace riady. Úprimne som už dlho očakávala túto chvíľu.

Každý sa pýta, ako sa to stalo a preto som sa rozhodla opísať dianie krátkym príbehom.

Takže 11. sme ráno vstali dali si kávičku, príjemné raňajky a následne sme sa vybrali na dohodnutý výlet do blízkeho Rakúska. Nebudem sa tváriť, že som nevedela čo sa bude diať. Vedela som, že sa na to chystá, ale nevedela som kde to chce spraviť a samozrejme netušila ako bude vyzerať prstienok.

V Rakúsko po výdatnej prechádzke lúkami sme zašli do lesíka, kde v strede malej čistinke na krásnom zelenom machu si kľakol, vyznal mi lásku a samozrejme navliekol nádherný, vyslovene pre mňa vyrábaný, unikátny prstienok. Neskôr mi porozprával, že umelecký kováč, ktorý to robil, prvý krát z živote pracoval s ametystom. Tento kryštál sa mi vždy veľmi páčil a túžila som ho mať

aj v prstienku, čo sa mi aj splnilo.

Potom ako sme z dojatia jemne poplakali, šli sme prechádzkou späť už ako snúbenec a snúbenica. Môžem vám povedať, že je to nádherný pocit.

Od zásnub prešiel mesiac a sme veľmi šťastný. O svadbe sme sa rozprávali už dávno pred zásnubami a obaja máme pomerne rovnakú predstavu ako by mala prebiehať. Super príkladom bola i svadba, na ktorej sme boli spolu natáčať.

Máme ju naplánovanú na 11.9.2021 a už sa nemôžeme dočkať ^^


bottom of page