top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

ČO JE VLASTNE MOJA PRÁCA?

Už pár rokov sa živým fotografovaním vo vlastnom štúdiu Yena studio. Ľudia, čo ma poznajú len z Youtube, či Instagramu pravdepodobne ani nevedia, čo je moja práca/ povolanie. Pôvodne som vyučená v odbore Reklamná tvorba, kde sme mali z každého rožku - trošku, ale skôr sme sa zameriavali na marketing a grafický dizajn. Fotografia síce bola prítomná a mali sme aj ateliér, no väčšinu trikov a vedomostí, ktoré mám

sú z internetu.

Mojou hlavnou foto témou sú rodiny a deti. K deťom mám dobrý vzťah a vždy sa rýchlo skamarátime. Preferujem fotografovanie

v exteriéri, niekde v prírode a prirodzenom svetle. Exteriérové svetlá ani nevlastním. Možno raz, ale zatiaľ mi pri fotení nechýbali.

Páči sa mi, keď môžem zachytiť detskú radosť a hravosť. Deti sú neposedné, takže moje kardio je behať za nimi cez pol pola, aby som ich mohla odfotiť. Odmenou sú však šťastné rodinky a krásne prirodzené fotografie. Tieto zábery sú podľa mňa krajšie, ako tie, kde celá rodina sedí na nejakej lavici a snaží sa tváriť dokonalo. Málokedy sa na týchto fotkách usmievajú osoby prirodzene, hlavne deti.

Okrem detí fotografujem aj svadby a páriky. Rovnako ako s deťmi aj romantické svadobné fotografie najradšej zhotovujem

v prírode. Momentálne už so snúbencom sme tento rok natočili aj svadobné video. Bežne na fotenia a natáčania chodím sama, ale svadba je obrovská udalosť, kde by som to sólo nezvládla. Ak by ste si chceli pozrieť celé moje portfólio, kliknite sem.


bottom of page