top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

LOOKBOOK NA CESTE

Dnes bolo veľmi pekne, a preto som sa ja a môj priateľ rozhodli dakam ísť a trochu pofotiť. Zobrala som si pár outfitov, nahodila make-up a sadli sme do auta. Nejakú chvíľu sme len tak blúdili a nakoniec sa rozhodli ísť na Záhorie, kde hojne rastú moju najobľúbenejšie stromy, borovice.

Po nejakej chvíľke sme zaparkovali popri ceste. Vozovka tu vyzerala naozaj majestátne s radami vysokých borovíc v pozadí. Môj prvý outfit sa skladal z bordového tenkého svetra, ktorý som si vzadu upla gumičkou a otočila naruby, aby som vytvorila crop efekt, džínsov, ktoré som na spodku jemne vyhrnula, mojich nových ponožiek s broskyňami, veď prečo nie a klasickými teniskami od Adidas. Na hlavu som si uviazala šatku a tým vytvorila jemne rebelský cestovateľský look.

Práve, keď sme dokončili fotenie druhého outfitu sa objavil vedľa nášho auta Nissan GTR a zaparkoval rovno vedľa. Hneď som utekala k nemu a opýtala sa majiteľa či by ho nám nemohol požičať na pár fotiek. Chalani v aute boli veľmi milí a ochotní. Dokonca ho presunuli na druhú stranu, kde bolo krajšie pozadie. Takže môj druhý outfit získal poriadny šmrnc v pozadí s týmto krásnym športiakom. Odvážnym praje šťastie J Našťastie sa môj outfit skvele hodil na túto situáciu. Tenisky, ponožky a džínsy som mala rovnako ako v prvom outfite, no tentoraz som mala fialové tričko s trojuholníkovým výstrihom a pásikom okolo krku a šatku som mala uviazanú ako námorníci. Túto šatku som si veľmi obľúbila, pretože outfitom dodá nejaké to malé plus. Predtým, ako prišlo auto som ju mala na hlave s jednoduchým drdolom. Samozrejme nesmie chýbať koženková bunda.

Pre tretí outfit, ktorý sa doslova skladal len z týchto fialových šiat, sme sa presunuli na piesočnatú časť. Môj priateľ ma galantne na miesto fotenia odniesol na rukách, keďže som nemala vhodnú obuv. <3 Na voľnom priestranstve celkom fúkalo, avšak to pridalo fotkách nádherný divoký efekt.

Fotografie z tohto fotenia sa mi náramne páčia a som veľmi nadšená z toho, že som si mohla splniť jednu z mojich snov na tento rok a to, mať fotenie s nejakým fancy autom.

Sveter – Ebay

Džínsy – Terranova

Ponožky – Terranova

Šatka - Terranova

Tričko - Terranova

Šaty - Terranova

Bunda - Bonprix

Tenisky - Adidas

Pre viac inšpirácie a outfitov sa prihlás na odber noviniek. :)

Príspevok nie je sponzorovaný.

Môj youtube: https://www.youtube.com/vickievideo

Lookbook profil: http://lookbook.nu/vickievideo

Instagram: @vickievideo

Facebook: @vickievideo

Twitter: @vickievideo


bottom of page