top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

KEĎ FARBY, TAK PASTELOVÉ

Už je konečne po zime a prichádza moje najobľúbenejšie ročné obdobie, jar. Toto ročné obdobie milujem hlavne pre množstvo krásnych kvetov a jemné pastelové farby. Na vítanie jari som si zadovážila tieto hravé, no stále elegantné, bledomodré šaty. Kúpila som si ich v malom butiku v Bratislave, doslova som na ne natrafila náhodou. Bohužiaľ, to bol posledný kus, takže neviem dať priamo odkaz na ich kúpu. Môžete sa však pokojne inšpirovať. Som si istá, že podobné šatôčky nájdete aj v iných obchodoch. Krásne jarné kúsky som videla napríklad v Terranove alebo Forever 21.

Keďže ja vždy rada predstieram, že je teplejšie, ako naozaj je, som si k šatám obula tieto nádherné béžové sandáliky na opätku. Oproti výške sa v nich veľmi ľahko chodí a ladia naozaj k stovkám outfitov. Tieto nájdete na Bonprixe, tu.

Kabelku mám síce z kabelky.sk, ale už je istú dobu vypredaná. Jemná pastelová kabelka sa hodí tak ako k sandálom, tak aj k šatám. Podobné kabelky, hlavne farebne, teraz nájdete skoro všade. Tenký, hnedý opasok som objavila v second- hande. Kým je vonku zimšie, k tomuto outfitu odporúčam koženkovú bundu a keď tak nejaké vhodné silonky.

Pre viac inšpirácie a outfitov sa prihlás na odber noviniek. :)

Môj youtube: https://www.youtube.com/vickievideo

Lookbook profil: http://lookbook.nu/vickievideo

Instagram: @vickievideo

Facebook: @vickievideo

Twitter: @vickievideo


bottom of page