top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

AKO SA STARÁM O SVOJE SUCHÉ, FARBENÉ VLASY

Keď má človek dlhé vlasy, tak je to nejak automatické, že končeky sú suché a často sa i lámu. Je to ešte náročnejšie, keď máte farbené vlasy. Ja som mala najprv ombre a potom som ich dala zafarbiť celé. Jednoducho sa mi páčia svetlejšie. To bol, ale celkom náročný proces pre moje jemné vlasy, a preto potrebujú dobrú starostlivosť.

Šampóny som skúšala rôzne, ale vždy som ostala na strane prírodnej kozmetiky. Naposledy som si našla vhodný šampón aj s kondicionérom na www.bioruža.sk Je to značka Wooden Spoon - Color & Vitality a obsahuje viac ako 75% organických zložiek. Je v ňom špeciálny mix olejov, ktoré pomáhajú udržiavať namáhané a farbené vlasy pri živote. Šampón ani kondicionér nebol testovaný na zvieratkách a ich obaly sú recyklovatelné. Šampón i kondicionér majú príjemnú, luxusnú vôňu, ktorá mi pripomína kadernícstvo. Ako skoro všetky prírodné šampóny, aj tento pení o trochu menej, ako sme zvyknutí z klasických šampónov, to však neznamená, že je menej účinný alebo, že si teraz máte naniesť na hlavu trojnásobok. Je to jednoducho sila zvyku.

Ak máte namáhané vlasy, je dobré, ak si ich neumývate príliš často. Dvakrát do týždňa je maximum. V prípade potreby medzi mytiami používajte suchý šampón. Po každom umytí naneste na končeky balzam, jemne vmasírujte a nechajte chvíľku pôsobiť.

Dvakrát do mesiaca by som odporučila používať aj masku na vlasy. Ja momentálne používam Alteya Organics Hair Treatment pre tenké a oslabené vlasy s bulharským levanduľovým olejom. Maska podporuje rast vlasov a pomáha posilňovať namáhané vlasy tým, že dodáva do suchých častí vlhkosť. Maska má intenzívnu levanduľovú vôňu a na začiatku tuhšiu textúru, ktorá sa však podobne, ako iné olejové masky v teple jemne rozpustí. Stačí pošúchať medzi rukami. Masky podobného charakteru sa nanášajú na celé vlasy a nechajú pôsobiť 15-20 minút. Ja si na hlavu dávam aj igelitku, aby som zlepšila účinky samotného produktu. Masku si dávajte pred sprchou a chvíľu takto strašte po dome. Masku je totiž potrebné vymyť šampónom a následne pokračovať v ostatných procesoch.

Žehličku na vlasy a kulmu používam len na špeciálne udalosti. Ak chcem, aby boli moje vlasy vlnité alebo kučeravé, používam techniky, ktoré nevyžadujú teplo. Je mnoho spôsobov, ako si vlasy natočiť, napríklad na servítky, ponožky, samozrejme klasické natáčky a podobne, s ktorými môžete spať a ráno sa prebudiť ako princezná.

Pre viac inšpirácie a tipov sa prihlás na odber noviniek. :)

Môj youtube: https://www.youtube.com/vickievideo

Lookbook profil: http://lookbook.nu/vickievideo

Instagram: @vickievideo

Facebook: @vickievideo

Twitter: @vickievideo


bottom of page