top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

LEN TAK OBYČAJNE

Ľudia ma často otravujú otázkou, prečo nenosím farby. Občas sa síce stane, že si oblečiem niečo živšie, ale väčšinou, keď ma stretnete vonku, tak ma nájdete v čierno-šedej, maximálne béžovej palete. Tieto farby sú podľa môjho názoru dostatočne elegantné a vôbec nie sú obyčajné. Skvele sa dajú kombinovať a úprimne, asi neexistuje možnosť, ako by mohol človek outfit z týchto farieb pokaziť.

Takýto outfit vyzerá za každých okolností chic, a ak chcete môžete k nemu ľahko pridať výrazné kúsky.

V tomto prípade som si zvolila úplne jednoduchý set legín s topom. Túto kombináciu mám aj v bielej farbe. Takéto jednoduché, kúsky sú základom skvelého outfitu, takže sa ich hodí mať aj v iných farbách. Ak top chcete nosiť podobne ako ja na fotkách, odporúčam si pod neho dať podprsenku bez ramienok, ale to iba pre prípad chladnejšieho počasia. Ehm, ak mi rozumiete. Set dvoch topov bandeau a set dvoch strečových legín som našla na bonprix-e.

Na vrch som si hodila koženkovú, motorkársku bundu a celé som doplnila týmito krátkymi, šedými čižmičkami, ktoré sú mimochodom extrémne pohodlné. Dokonca som v nich raz šla aj tancovať. Nakoniec som pridala veľkú šedú kabelku. K úplnej dokonalosti mi chýbali už en slnečné okuliare, ktoré som však dakde úspešne zapatrošila.

K takýmto farebne menej výrazným outfitom naopak môžete pridať výraznejšie pery. Pokojne experimentujte. Ja mám rada odtiene od výraznej červenej až po jemne fialkavú či ružovú. Ak by ste mali záujem o rúž, ktorý mám na fotkách, nájdete ho pod názvom Gosh Velvet Touch 002 matt Rose. Je to kvalitný, dlhotrvajúci rúž, ktorý prejde aj skúškou bozku.

Pre viac inšpirácie a outfitov sa prihlás na odber noviniek. :)

Môj youtube: https://www.youtube.com/vickievideo

Lookbook profil: http://lookbook.nu/vickievideo

Instagram: @vickievideo

Facebook: @vickievideo

Twitter: @vickievideo


bottom of page