top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

AKO NOSIŤ VYSOKÉ ČIŽMY




Tento trend začal minulý rok na jeseň a nezdá sa mi, že by skončil. Tomu sa celkom teším, pretože zbožňujem tieto vysoké čižmičky. Dlho som nad tým rozmýšľala, či si ich mám kúpiť alebo nie. Mám totiž meter šesťdesiat a teda som sa bála, že v nich budem vyzerať ešte viac krpato.


Na druhej strane som ich skoro stále vídavala na Ariane Grande, ktorá tiež nie je príliš vysoká, takže som si povedala, že ich musím mať. Tieto botičky sú rozhodne sexy a ťahajú pozornosť, no ja som si ocenila aj praktickosť, že mi zakrývajú moje stále uzimené kolená, cez ktoré si i v lete prestieram šatku alebo kabelku keď idem v aute s klimatizáciou.

Ja som si ich kúpila (respektíve konkrétne dostala na Vianoce od mamky) v čiernej farbe so semišovým povrchom, pretože čisto kožené sa mi zdali už prehnane "sexy". Aj minulý rok a stále sa mi páči aj potkaníkovo šedá verzia. Opätok je pre mňa akurát, stredne vysoký a trochu hrubší. Tenký opätok je možno viac sexy, ale už menej praktický. Jednak sa na ňom ťažšie drží rovnováha a druhak sa veľmi rád zabodáva do mäkšej podlahy alebo prepadá do škár na ceste, ktoré môžu viesť k nepríjemnému pádu. Mne sa to našťastie ešte nestalo, ale už som videla zopár takýchto manévrov a nevyzerali príjemne.


Našli ste čižmy svojich snov, ale neviete ako a s čím ich kombinovať? Ja som si našla viac spôsobov ako som pôvodne čakala. Dobre sa kombinujú so sukňami, šatami i nohavicami, ale lepšie keď sú tieto menované odevy krátke. Stačí si zobrať mikinu od frajera ako šaty, tieto čižmy a bez hocijakej námahy vyzeráte ako hviezda. Záleží len na vašom štýle a na príležitosti, na ktorú sa chystáte.



Cez jeseň ich iste využijete aj na večerných party. (napríklad taký halloween) Krásne vám predĺžia nohy, taktiež v nich vyzerajú o čosi chudšie. Vysoké opätky dodajú ten pravý sexy feeling. V spojení s obyčajnými čiernymi šatôčkami a koženou bundou máte zaručený efekt. Z tohto outfitu si môžete za sekundu spraviť i kostým, keď už sme pri halloweene. Pridajte upírske zuby alebo čipkované ušká.



Cez deň alebo na bežné nosenie si ich môžete dať k rifliam, k svetríkovým šatám alebo pokojne k legínam. Podľa kombinácií a materiálu ostatných kúskov môžete vyzerať ležérnejšie, ale i veľmi luxusne. Pozrite sa, ako som si ich nakombinovala ja.


Napíšte mi do komentáru, ktorá kombinácia sa vám najviac páči a taktiež, ako by ste ich nosili vy. Teším sa na vás v ďalšom článku!

Môj youtube: https://www.youtube.com/vickievideo

Lookbook profil: http://lookbook.nu/vickievideo

Instagram: @vickievideo

Facebook: @vickievideo

Twitter: @vickievideo

Príspevok nie je sponzorovaný.

Ďakujem Ivankovi za fotky :)


bottom of page