top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

BIELA POKRÝVKA Z BAVLNY


blog vickie

Každý má predstavu o svojom dokonalom bývaní. Ja som dlho túžila po krásnom bielom povlečení. Kto by však povedal, že nájsť čisté a elegantné povlečenie vôbec nie je ľahké.

youtuberka Vickie

Predtým sme tu mali povlečenie všetkého druhu. Na jednej perine boli divné, modré kvetinové vzory. Na druhej bolo povlečenie jemne dooranžova a vôbec by sa to nedalo povedať, že to ladí. Jeden z vankúšov zdobilo povlečenie tmavomodrej farby s motýlikmi, ktoré mi ušila mamka keď som mala približne šesť rokov. Veď viete, keď sa mladý pár poprvé nasťahuje k sebe, každý donesie svoje a dajako sa to poskladá. Nevyzerá to k svetu, ale účel plní.

youtuberka Vickie

Mne a môjmu priateľovi sa veľmi páči luxusné biele povlečenie ako z hotela. Naposledy keď sme boli na dovolenke sme tiež mali nadýchané biele periny a rozhodli sa, že také isté musíme mať aj v našpom byte. Po dlhom hľadaní internetom som natrafila na tento krásny krajkovaný kúsok na bonprix. Hneď som sa doňho zamilovala a objednala.

youtube Vickie

Biele povlečenie našu izbu rozjasnilo a konečne mám aj to nádherné pozadie na instagramové fotky. #whitetheme

youtube Vickie Gulyás

Ak máte podobný štýl ako ja tak iste oceníte link, na ktorom rovno nájdete povlečenie svojich snov. Stačí kliknúť SEM. V izbe budeme ešte hodne vecí meniť a dizajnovať, takže okrem článkov môžete očakávať i DIY videá na mojom youtube kanáli.

Vickie fotenie

Tu, či na youtube sa budem na vás tešiť a ukazovať kreatívne nápady na zlepšenie vášho bývania či triky na zjednodušenia života ako začínajúci dospelák.


blog vickie

Môj youtube: https://www.youtube.com/watch?v=3ttJu06SeAQ

Lookbook profil: http://lookbook.nu/vickievideo

Instagram: @vickievideo

Facebook: @vickievideo

Twitter: @vickievideo


bottom of page