top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

MÔJ PLAYLIST NA PRÁCU A ŠTÚDIUM


Pri práci je pre mňa veľmi dôležité, aby som si udržala dobrú náladu, motiváciu, tempo, ale hlavne pozornosť. Ja pracujem z domu a práve v tomto čase som úplne sama. Niekedy to mŕtve ticho vyhovuje, no cítim sa lepšie, keď mi niečo v pozadí hrá. Nemôže to byť však nič, čo obsahuje dlhé texty alebo známe pesničky, pretože vtedy moja pozornosť putuje smerom na karaoké.

Ak máte podobné skúsenosti, iste oceníte tento krátky zoznam, pomerne dlhých mixom na učenie a prácu. Nie sú to tie pomalé klavírové pesničky, pri ktorých pomaly zaspávam, no neobsahujú ani texty, ktoré by ma mohli rozptýliť.

Tento mix má 3 hodiny a obsahuje rozmanité pesničky s rovnakým živým rytmom, ktoré udrží plynulé tempo mojej práce.

Mix 2 by som nazvala motivačnou hudbou. Skvele sa hodí na prácu pri počítači. Napríklad pri písaní príbehov, tvorenie blogu alebo podobných záležitostí.

Posledný mix je trochu rockovejší a živší. Poslúži napríklad pri kreslení. Možno je skvelý aj na rátanie matematických príkladov, no to vám neviem potvrdiť, keďže to často nerobím. Takže v každom prípade dajte vedieť do komentáru :)

Toto boli moje 3 mixi, ktoré sa podľa mňa najviac hodia na prácu. Spolu trvajú pomaly 7 hodín, takže to bohato vystačí. Medzi skladbami si dajte prestávku, aby ste mi nezatuhli.

Môj youtube: https://www.youtube.com/watch?v=3ttJu06SeAQ

Lookbook profil: http://lookbook.nu/vickievideo

Instagram: @vickievideo

Facebook: @vickievideo

Twitter: @vickievideo


bottom of page