top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

NAJVOŇAVEJŠÍ DARČEK TÝCHTO VIANOC


Dnes ma na pošte čakal nádherný predvianočný darček od Yves Roscher. Už som sa nemohla dočkať, kedy prídem domov a môžem ho otvoriť.

Balíček bol krásne zabalený, takže som ho otvárala veľmi opatrne. (Ako pri každom pekne zabalenom darčeku, dbám na prácu "baliča")

Produkty boli uložené v milej vianočnej krabičke, ktorú okrem ukladania kozmetiky, môžem pokojne použiť napríklad aj na vianočné pečivo.

Najviac som sa potešila limitovanej edícii bielej vanilky. Ak to ešte o mne neviete, tak vám narýchlo poviem, že vôňa vanilky sa rovná mojej osobe. Asi pred piatimi rokmi som sa úplne zamilovala do vanilkovej voňavky od Yves Roscher a bez vtipu, som inú už od vtedy nepoužila. Vôňa vanilky, presne od tejto značky, mi tak prischla, že ak voniam nejak inak, všetkým naokolo to príde divné. Môj priateľ mi vyslovene povedal, že by bol rád, keby túto vôňu vôbec nemením.

2. Balzam na pery Biela Vanilka

O tejto kolekcii by som povedala, že vonia ako sen, a ak máte radi vanilku je to dokonalý vianočný darček. Krém na ruky dobre hydratuje, ako som už zvyknutá od tejto značky. Balzam na pery je tiež veľmi krémový a skvelý do studeného počasia, kedy naše pery potrebujú ochranu. Je bez farby, ale má nádhernú vôňu a i jemnú chuť po bielej vanilke. Sprchový gél vonia tiež rovnako, je krémový a robí bohaté bublinky. A najlepšie nakoniec: Toaletná voda. To ako nádherne voňia ste sa asi presvedčili z toho, že to dokola opakujem pri celej tejto kolekcii. Najradšej na nej mám to, že vydrží naozaj dlho. Stačí, aby som sa ráno nafúkala a voniam ako chutný vanilkový koláčik celý deň. I love it <3

Pre tých, čo preferujú menej sladké vône, je tu prekrásna vianočná kolekcia s vôňou čarovných lesných plodov. Ako prvé tu máme telový peeling, ktorý jemne odstráni odumreté bunky a zanechá pokožku príjemne hebkú a voňavú. Takto je rovno predpripravená na absorbovanie hydratačného krému alebo napríklad telového mlieka. Mliečko z tejto kolekcie je veľmi jemné a vsiakne sa za sekundu. Ako posledné tu máme tekuté mydlo, ktoré je jemné a nevysušuje mi ruky, čo si veľmi cením.

Môj youtube: https://www.youtube.com/watch?v=3ttJu06SeAQ

Lookbook profil: http://lookbook.nu/vickievideo

Instagram: @vickievideo

Facebook: @vickievideo

Twitter: @vickievideo


bottom of page