top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

JESENNÝ LOOKBOOK S KATKOU, DO MESTA I NA CESTY


Minulý týždeň v stredu, som sa ja a moja bývalá spolubývajúca z čias strednej školy sme sa rozhodli, že sa stretneme a keďže sme obe kreatívne a neposedné, vzniklo z toho fotenie. Našťastie má Katka skvelý cit a lásku k foťáčiku (ako aj ja) a tak sme si nemuseli nič vystvetlovať len si užívať fotenie.

Môj prvý outfit pozostáva z červeným svetrových šiat, ktoré mám z ebay-u, legín s koženým detailom Esmara a jemného opasku na zvýraznenie pásu. Milujem tieto svetríkové šaty, pretože sú viacfunkčné a veľmi pohodlné. Okrem iného je krásnej bordovej farby, ktorú milujem.

Ďalší príklad svetríkového outfitu je tento cestovateľský look. Stačí kožená bunda, tenisky (skechers), batoh, vlasy do copu a z elegantných šiat je rýchla premena, ktorá samozrejme funguje aj opačne. Zastavme na sekundu na koženej bunde, Ak žiadnu nemáš, tak bežkaj a zožeň si ju! Kožená bunda je v mojom šatníku záchrana na všetky smery. Chceš vyzerať elegantne, streetovo, iba skočiť na poštu? Je to úplne fuk, čo máš vlastne na sebe, kožená bunda tomu dodá grády. Skús ju s teplákmi a zistíš o čom hovorím.

A tu som ja ako sa snažím hodiť vlasmi.

Mám rada pohodlné oblečenie, takže tretí outfit sa skladá z bordového tielka F&F, šedého kardigánu a tentoraz mám namiesto koženej bundy dzínsovú, ktorú som vyhrabala asi pred pol rokom z bratovej skrine. Legíny a tenisky mám po celú dobu rovnaké. Na zápestí mi svieti náramok Yena, ktorý i v jesennom slnku krásne mení farbu podľa slnka a samozrejme nemôžem zabudnúť na prstienok od Dominika, ktorý spolu s týmto náramkom nosím stále.

Posledná fotografia je tu viacmenej pre zábavu a zároveň poďakovanie. Počas fotenia s Katkou (jej instagram @katypalenikova, pozdravte ju odomňa) som natáčala i VLOG, ktorý hneď ako sa znovu stretneme aby sme spolu natočili intro a outro aj zverejním na svojom Youtube kanáli Vickie. Vtedy sme to nenatočili, pretože sme boli obe choré a zneli ako deravé hrnce.

Ak vás baví ma sledovať, tak vám sem dám zopár linkov na zjednodušenie vašej práce:

Blog: www.byvickie.sk <<< tu sa nachádzate :)

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCo_VrZmaxlscWXld5CVn3Sw

Instagram: https://www.instagram.com/vickievideo/

Facebook: https://www.facebook.com/vickievideo/

Lookbook: http://lookbook.nu/vickievideo (ešte je nový)

Twitter: https://twitter.com/vickievideo (ešte je nový)

Ďakujem, že ste sa dostali až sem a teším sa na ďalšie stretnutie!

Majte sa pekne zatiaľ! Pápá :)


bottom of page