top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

OOTW BACK TO SCHOOL LOOKBOOK ❤

Ahojte!

Privítajte môj prvý outfitový fashion príspevok. Tento článok venujem každému, kto tvrdí, že si nemá čo obliecť :D Nebojte sa, ja sama som bola taká, až dovtedy, čo som si v skriňi nespravila sakramentský poriadok. Teraz mám síce asi iba tretinu svojho pôvodného šatníka, ale viac ani nepotrebujem. Obliekať sa štýlovo neznamená totiž mať napratanú skriňu handrami, ale mať pár kvalitných kúskov, ktoré vám sedia, cítite sa v nich pohodlne a dajú sa skvele kombinovať.

Pondelok: Kto povedal, že pondelky musia byť zlé? Sú také, akým si ich spravíme a preto si

v pondelok dajme záležať a urobme ho krajším. Úsmev ☺

Sveter: KapppAhl (second hand), tričko: Terranova, sukňa: Ebay, sandále: Reno

Utorok: O jeden deň zas bližšie k víkendu :D Komfortný outfit a ready to go! Dáme to :)

Džínsová bunda: (second hand), tričko: Terranova, nohavice: DIY (Terranova), topánky: Baťa

Streda: Keď je príjemne teplo, môžeme rifle vymeniť za peknú Áčkovú sukienku a topánky

za sandále. Táto neveľká zmena nám dá úplne nový outfit. Túto magic premenu môžete pokojne spraviť aj počas dňa, stačí keď si sukňu schováte do tašky. Topánky na opätkoch si môžete kľudne nechať aj so sukňou.

Bunda: (second hand), tričko: Terranova, sukňa: Terranova, sandále: Reno

Štvrtok: Malý tip! Ak máte radi nejaký kúsok, ale chcete pekne voňať (lebo chcete :D ) tak si ho večer vyperte v rukách a môžete kombinovať ďalej. Super tip pre intrákovcov, ktorý nechcú nosiť 30 kilový kufor. Ak je vám ráno v takomto outfite zima, tak si dajte matné pančušky, tie si môžete počas dňa nenápadne vyzliecť a schovať do tašky :) (P.S. tvárime sa, že už je jeseň)

Bunda: Bonprix, tričko: Terranova, sukňa: Ebay, sandále: Reno

Piatok: A hurá, je tu piatok. Na tento deň som si nechala bordové body a skombinovala

s kúskami, ktoré som vám už ukázala. Je to tak jednoduchý, no zároveň veľmi sexy outfit. To mi povedal sám fotograf :D (teda naznačil) Inak ďakujem za pomoc Ivanko! Skvelá spolupráca na to, že ja som sa prvý krát snažila hrať takto na modelku a ty fotiť. Som na nás hrdá :D :D

Body: Bonprix, nohavice: (DIY) Terranova, bunda: Bonprix, topánky: Baťa

Doplnky: Extréme cool náramok od Yena.fashion, ktorý mení farbu podľa slnka a svieti v tme.

I fall in love ❤ Prstienok som dostala ako darček na Vianoce od priateľa :)

Ešte vám sem pridám návrhy na outfity. Niektoré veci si ešte sama musím dokúpiť (károvanú košelu, vysoké čižmy, nude lodičky) BTW: tento článok nie je nikým sponzorovaný, produkty som uviedla len tak, ak by ste si ich chceli zakúpiť, viete kde hľadať:)

Outfity na inšpiráciu alias učivo zo základnej školy: kombinatorika

(a už viete na čo vám to bude :D )

Ak ste sa dostali až sem tak musíte vedieť, že ste úžasní!!! Mám vás moc rada a teším sa na nový článok alebo video. Ešte neviem, čo bude skôr.

Ďakujem za návštevu ❤

S pozdravom Vickie

bottom of page