top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

PREČO NEMÁM NOVÉ VIDEO? 🌻

Ahojte kamaráti!

Rozhodla som sa, že vám napíšem tak od srdiečka. Úprimne povedané si momentálne hľadám ten správny smer, svoj štýl a mám pred sebou veľa nových vecí, ktoré som ešte nikdy neskúšala

a nenaučí ma to ani jedno youtube video. Decká, :D asi som dospela. (ale iba trošku)

Prečo nemám tak často nové video? Pretože ho nemám kde točiť. :D Moja izba je momentálne v katastrofálnom stave! A to myslím vážne. Nemám chuť v nej ani spať a nie to natáčať. Keďže sa chystáme na sťahovanie, všetko je tu nadžgané do krabíc, tašiek a moju podlahu je ledva vidno. Môžem sa snažiť hocijako, nejde to už viac upratať. Takže by som povedala, že v mojej malilinkej izbietke je chaos a ledva sem vleze Dominik keď príde na návštevu a nie to kamera so statívom.

Ako to bude s videami? Minulý rok som točila veľa disney videí, ktoré ste si síce vy radi pozerali, ja po čase už menej a menej rada točila. Vtedy som mala takú dohodu s Disney channel, že ak ja budem točiť pre nich videá, budú VÁM posielať darčeky. Táto spolupráca sa mi zo začiatku veľmi páčila a bola som rada, že dostávate darčeky, ktorým sa tešíte.

Po čase to ale začalo byť kostrbaté. Prestalo ma baviť točiť disney veci a chcela som ukázať viac seba. Takže vám úprimne poviem, že disney veci už točiť nebudem. Minule som sa k tomu snažila donútiť, ale to čo som vytvorila sa mi vôbec nepáčilo a mala som z toho zlý pocit,

že sa klamem.

Mám rada módu, mágiu, prírodu, zbieram retro veci a milujem výlety, zvieratá. S priateľom sa staráme o malú, milú záhradku v lese (preto seriál recepty z lesa), radi natáčame dronom a onedlho sa nasťahujeme i k sebe, čo bude v mojom živote veľká udalosť.

Okrem youtube mám aj prácu, pretože i napriek tomu, že si veľa ľudí myslí, že každý youtuber je milionár to tak nie je :D Ja i mnoho ďalších youtuberov, blogerov, sme úplne obyčajný ľudia, ktorý sa okrem práce, varenia, upratovania, kamošom, rodine, občas ešte aj škole sa venujeme aj natáčaniu videí na youtube.

Chcem vám vo svojich videách ukázať realitu, v ktorej žijem. Môžete sa tešiť na tipy do života, roomtour, beauty videá, nové DIY, recepty, klipy z výletov a možno i pár vecí, ktoré som ešte nikdy netočila, ale rada by som to vyskúšala. Človek sa môže mýliť, ale kým nevyskúša, nedozvie sa? Nie? :)

Chcem byť jednoducho úprimná. Ja vám klamať nemienim. Mám vás rada a som nesmierne vďačná za všetku podporu! <3 Chcela by som sa s vami viac skamarátiť a úprimne rada by som sa s vami stretla :) Naozaj moc by som vás chcela vidieť naživo, pokecať si a zabaviť sa.

Verím, že sa to raz podarí :3

S pozdravom Vickie


bottom of page