top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

KAŽDÝ Z NÁS DROBNÝ OPROTI PRÍRODE

Ahojte!

Ďeň pred minulou snehovou kalamitou sme sa boli ja a Dominik prejsť. Po viacerých plánoch kam si vyraziť sme nakoniec skončili na lúke plných kvetov, kde som sa ja ako malé decko rozbehla zo slovami: Pampelišky! (Ja viem, že po slovensky sú to púpavy, ale z nejakého dôvodu mi príde toto slovo pre kvietky milšie) Samozrejme to nemohlo skončiť inak, ako fotkou. Ooo, keby ste to tak videli naživo! Tie kvietky boli úplne všade a voňali ako med.

Ja nie som komplikovaná osôbka a keď ma vyložíte niekde v prírode, tak ja si budem spokojne pobehovať, voňať kvietky a sledovať zvieratká.

S kamarátmi často chodíme von aj večer. Nie však na diskotéku, ale "prejsť sa". Úvodzovky som dala preto, lebo ideme autom :D. Hľadáme zaujímavé miesta na fotenie, natáčanie filmov, pozeráme sa po okolí a niekedy si opekáme. Večer v prírode je krásny, vidieť hviezdy na oblohe a aj tie smelšie zvieratká. Raz sme sa pri takomto výlete stretli s obrovkým stádom nádherných srniek! Ak ich tam nebolo 200, tak ani jedna.

Zastavili sme a iba sa pozerali. Stádo pomaly prechádzalo pred našimi očami. Vôbec sa neponáhľali. Boli medzi nimi krásne jeleňe, ktoré hravo súperili a zaplietali si navzájom svoje honostné parožia, vedľa nich kráčali elegantným krokom srnky a popri ich nohách pobehovali malé bambíčatá. No úžas! Takýto živý záber ti nedá ani Animal Planet v 4K a 3D.

Mám veľa takých nádherných zážitkov, ktoré ma finančne nestáli skoro nič, ale priniesli mi mnoho krásnych spomienok a príjemných emócií. Znovu a znovu som schopná žasnúť nad krásami prírody a pri kažej novej nádhere si uvedomím, akí sme my ľudia drobní oproti nej.

Cez leto by som chcela precestovať krásy prírody, zaujímavé, možno i záhadné miesta Slovenska a zdieľať tieto zážitky pomocou videí i s vami :) Séria sa bude volať >>> Vickie-ne cestoviny. Už mám aj zoznam miest, kam by som šla, ale zatiaľ je to tajné ;) Chcem vám však ukázať, že v jednoduchosti je krása a tá krása je veľmi blízko nás.

Toto boli moje myšlienky na tento deň :)

S pozdravom Vickie


bottom of page