top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

SKÚŠAM 10 KROKOVÚ KÓREJSKÚ STAROSTLIVOSŤ O PLEŤ

Tí, čo ma už nejakú dobu sledujú iste vedia, že nie som vyslovene beauty blogerka, ale ako väčšinu báb aj mňa baví make-up i keď stále ostávam na strane prirodzenej víli.

Minule som si len tak prechádzala internetom a keď som natrafila na zaujímavý článok o 10 krokovej kórejskej starostlivosti o pleť, ktorej zástupkyne tvrdili, že budem mať tak krásnu pleť, že sa ani nebudem musieť maľovať. Nuž, za pokus to stojí.

Z postupu som si odvodila, že ide prevažne o hlbokú hydratáciu, ktorá mi určite prospeje, keďže minule, keď som bola v Yves Rocher na diagnostike pleti, tak mi ten malý prístroj vyhodnotil, že mám suchú pleť.

K 10 krokovej kórejskej starostlivosti o pleť budeme potrebovať 10 rôznych produktov a tak 30 minút času.

1. Čistiaci olej (ja používam, obyčajný kokosový)

2. Napenený čistič pleti

3. Peeling

4. Toner

5. Esencia

6. Sérum

7. Látková maska

8. Hydrtačný krém na okolie očí

9. Hydratačný krém na pleť

10. Krém s ochranným faktorom proti slnku

Tento postup budem robiť 7 dní po sebe a uvidíme, aký to má dopad na moju pleť.

Môj youtube: https://www.youtube.com/vickievideo

Lookbook profil: http://lookbook.nu/vickievideo

Instagram: @vickievideo

Facebook: @vickievideo

Twitter: @vickievideo

Príspevok nie je sponzorovaný.


bottom of page