top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

NÁPADY NA DARČEKY PRE MILOVNÍKOV PRÍRODNEJ KOZMETIKY


Ja som veľkým fanúšikom prírodnej kozmetiky a rada s ňou obdarovávam svoju rodinu. Nie je to vôbec ťažké si zvyknúť na kvalitné produkty bez chemikálií a užívať si dary prírody. Toto je zoznam mojich najobľúbenejších produktov, ktoré isto potešia každého milovníka prírodnej

(i každej) kozmetiky.

1. Voňavý set

Podľahnite kúzlu Nočnej vanilky a nechajte sa uniesť vianočnou atmosférou. Set: Toaletná voda Nočná vanilka od Yves Rochersladkú vôňu vanilky, bergamotu, jazmínu a cédrového dreva. Vôňu vanilky milujem a je mojou osobnou vôňou už dlhé roky. V tejto sade nájdete toaletnú vodu, sprchový gél a vonnú sviečku.

2. Bomby do kúpeľa

V obchode Lush nájdete krásne vianočné balíčky

s prírodnou kozmetikou a samozrejme bombami do kúpeľa. Mňa najviac zaujal balíček It's Christmas Deer. Kozmetika má krásne vianočné motívy a skvele sa hodí pod stromček. Pri darovaní prihliadajte na to, aby obdarovaný mal vaňu, pretože bomby do kúpeľa v sprche nie je to pravé orechové.

3.Esenciálne oleje

Esenciálne oleje majú mnohostranné využitie od diy vlastnej kozmetiky cez úžasné účinky na zdravie až po využitie v kuchyni a celej domácnosti. Treba si však dávať pozor a vyberať kvalitné oleje bez pridaných chemikálií! Môj overený zdroj je zo stránky www.aromamama.sk na ktorej sa stretnete so značkou doTERRA. Olejčeky mám odskúšané a môžem len odporúčať. Moje najobľúbenejšie sú divoký pomaranč, kadidlo a zmes na trávenie.

4. Eko kozmetické štetce

Nielen kozmetika, ale i pomôcky môžu byť z ekologických zrojov. Napríklad táto Eko sada štetcov vyrobených z recyklovaného materiálu, rúčky sú z bambusu. Sada obsahuje 10 štetcov so štetinami syntetických vlákien pre každodenné použitie. Súčasťou je aj vrecúško na štetce. Túto sadu nájdete na www.kvalitnakozmetika.sk

5.Ružová voda

Certifikovaná organická bulharská ružová voda značky Alteya je 100% čistá, prírodná organická kvetinová voda. Táto sa mne osobne páčila najviac, ale na stránke www.bioruza.sk nájdete mnoho ďalších alternatív.

Ružová voda je ideálna na starostlivosť o pleť, čistenie a odstraňovanie make-upu, či jeho fixáciu. Jej zloženie zo vzácnej ruže damašskej má regeneračné a hydratačné účinky. Vyrovnáva pH a spevňuje pleť. Pomáha obmedzovať vznik vrások a urýchľovať hojenie drobných poškodení.

Verím, že vás môj článok inšpiroval a našli ste vhodný darček. Prajem vám krásne sviatky!

Môj youtube: https://www.youtube.com/vickievideo

Lookbook profil: http://lookbook.nu/vickievideo

Instagram: @vickievideo

Facebook: @vickievideo

Twitter: @vickievideo

Príspevok nie je sponzorovaný.


bottom of page