top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

PRODUKTY, KTORÉ MI ZACHRÁŇUJÚ MOJU SUCHÚ POKOŽKU V ZIME


Zima môže byť náročným obdobím. Nielenže sa pripravujeme na všemožné sviatky, musíme dávať plný výkon aj v škole, práci a plniť si povinnosti. Neberte to tak, že by som sa netešila na Vianoce a nemala radosť, že mi podnikanie prosperuje, ale aj vy to sami uznáte, že toto obdobie je veľmi stresové. Okrem stresu našu pokožku týra aj studené počasie. Ak máte pocit, že je vaša pokožka unavená a suchá, vyskúšajte niektorý z týchto produktov. Mne veľmi pomáhajú a udržiavajú moju inak veľmi suchú pokožku hydratovanú a sviežu. 1. Rada produktov Hydra Végetal od Yves Rocher Túto značku mám veľmi rada a som jej fanúšička už viac ako 6 rokov, takže to nehovorím len tak do luftu, keď tvrdím, že som s ňou spokojná. Rada Hydra Végétal je špeciálne na vyvinutá na suchú pleť. Na týchto produktoch, okrem toho, že mi samozrejme skvele čistia a hydratujú pleť oceňujem aj prírodné zloženie a ekologické obaly.

2. Látkové masky na tvár

Látkové alebo textilné masky na tvár teraz poriadne narastajú na popularite. Skúšala som rôzne značky s rôznymi účinkami a myslím si, že sú veľmi účinné a hlavne relaxujúce. Na hydratáciu mojej suchej zimnej tváre najradšej používam masky, ktoré sú jednak hydratačné a druhak obsahujú vitamíny a ďalšie prospešné látky pre moju unavenú pleť. Treba ich vyskúšať viac a zistiť, čo vám sadne najlepšie. Ja som bola celkom spokojná s maskami od Balea a Garnier.

3. Kokosový olej Ak ste doteraz nepočuli o kokosovom oleji, tak pravdepodobne ani nie ste z tejto planéty. Blahodarné účinky a nekonečné spôsoby použitia boli omieľané dokola už mnohokrát na rôznych blogoch, youtube aj v časopisoch. Kokosák, ako ho ja bežne volám, je úžasný na vysušené pery, ako maska na suché vlasy a hydratáciu suchej pokožky po celom tele.

Môj youtube: https://www.youtube.com/vickievideo

Lookbook profil: http://lookbook.nu/vickievideo

Instagram: @vickievideo

Facebook: @vickievideo

Twitter: @vickievideo

Príspevok nie je sponzorovaný.


bottom of page