top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

TY SI ZASNÚBENÁ?

Buďme si úprimný. Ruku hore, kto má malé tajomstvo, (respektíve to je celkom verejné tajomstvo) záložku na pintereste s názvom Svadba. Čo sa týka mňa moju zbierku a inšpiráciu na svadbu si môže pozrieť ktokoľkvek, kto ma sleduje na pintereste. Samozrejme o nej vie i môj priateľ. Mám kamarátky, ktoré mali podobnú záložku už dávno predtým, ako mali vôbec nejakého partnera. Čo je to vlastne: Byť zasnúbený? Samozrejme, každému je známa typická scéna keď sa chalan odhodlá na kolená a opýta tú danú otázku. Ale čo ak žijete v istej myšlienke, že sa jedného dňa vezmete, otvorene o tom hovoríte a plánujete si detaily, ale prsteň chýba?

Ja konkrétne jeden mám a dostala som ho od svojho priateľa. Nie je však oficiálne zásnubný, i keď vyzerá na nerozpoznanie. Bol to darček na Vianoce a k tomu je i vtipná historka.

Istú dobu som si robila z priateľa vtípky, že by už rada dostala prsteň Vtedy sme boli spolu česrtvo 4 roky. Či je to podľa vás málo alebo veľa, nechám na vás. Nuže, priateľ mi teda prsteň i kúpil a zabalil ho do peknej krabičky v tvare bedničky ako mali piráti na poklad. Tieto Vianoce sme akurát strávili s našimi kamarátmi a práve tento kamarát si aj rovno myslel, že prstienok je zásnubný. Pravda je však taká, že môj priateľ nepochopil moje narážky a kúpil mi prsteň, i keď pravda, z lásky, ale nie za účelom zásnubov.

Doteraz tento malý šperk ludí metie a nevedia, či som teda zasnúbená alebo ho mám len ako módny doplnok. Povedala by som, že i keď nie sme oficiálne zasnúbený, je to pre mňa symbol nášho vzťahu a teda ho nosím ako sľubný. S priateľom sme si samozrejme už odvtedy o tom viackrát pohovorili aj sa zasmiali. Prsteň však nadobudol istú emocionálnu hodnotu a má skoro taký istý význam, ako by to bol, ktorý nasleduje po otázke: Vezmeš si ma?

Čo sa týka pravého zásnubného prsteňu, verím, že sa ho onedlho dočkám a budem ho hrdo nosiť.

O svadbe a našej budúcnosti sa však otvorene rozprávame a nerobí nám problém plánovať pomaly aj detaily. Na väčšine vecí sme sa bez problémov zhodli a som si istá, že keď bude ten správny čas, tak to nebude problém realizovať.

A čo vy? Bavili ste sa už zo svojou polovičkou na túto tému?

Môj youtube: https://www.youtube.com/vickievideo

Lookbook profil: http://lookbook.nu/vickievideo

Instagram: @vickievideo

Facebook: @vickievideo

Twitter: @vickievideo

Príspevok nie je sponzorovaný.

Ďakujem Ivankovi za fotky :)


bottom of page