top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

NAJLEPŠIE DOMÁCE LIMONÁDY NA LETO 2018


vickievideo youtuberka vickie


Leto už nielen klopká na dvere, ale rovno i vošlo a spolu sním i horúčavy. Cez toto obdobie sa odporúča piť veľa vody a všeobecne dbať na pitný režim. Ja osobne som hrozná keď sa jedná o dodržanie správneho pitného režimu a pravidelne zabúdam na tekutiny. Z nejakého dôvodu necítim potrebu sa napiť a voda mi nepríde nijak atraktívna. Toto je veľký problém, pretože dehydratáciu som viackrát zažila na vlastnej koži a zistila som, že nie som jediná, ktorá zabúda sa napiť. Jediný spôsob, ako sa "donútiť" je mať nápoj stále pred sebou a vtedy si rada pripravujem rôzne limonády, v ktorých plávajú ovocíčka a motivujú ma k pitiu.

Citrónovo - zázvorová limonáda

  • 1/2 menšieho zázvoru

  • 1 citrón

  • hnedý cukor/stevia/ iné sladidlo podľa chuti

  • ľadové kocky

Na spodok litrovej fľaše na limonády si vytlačíme polku citróna a pridáme nastrúhaný zázvor. Taktiež pridáme sladidlo podľa chuti a zamiešame drevenou varechou. Ja niekedy nepoužívam vôbec žiadne sladidlo, to nechám na vás. Teraz pridáme ľad, približne do štvrťky nádoby. Druhú polku citróna rozkrájame na kolieska a pridáme tiež. Zalejeme vodou, zamiešame a môžeme podávať.

jahodovo bazalkova domaca limonada

recept na najlepsie domace limonada leto 2018

Jahodovo - bazalková limonáda


  • 1 citrón

  • 1 hrsť jahôd (môžu byť aj mrazené)

  • 5 lístkov bazalky

  • hnedý cukor/stevia/ iné sladidlo podľa chuti

  • ľadové kocky

Podobne ako pri citrónovo - zázvorovej limonáde začneme s vytlačením polky citróna. Následne pridáme sladidlo podľa vlastného výberu a pridáme lístky bazalky. Dobre zamiešame a pridáme jahody, následne ľadové kocky a vodu. Dobre zamiešame a podávame.


Toto boli najobľúbenejšie limonády na leto 2018. Verím, že vám budú chutiť tiež, a že vás budú viac motivovať k pitiu a dodržaniu pitného režimu.


byvickie blog vickievideo

Môj youtube: https://www.youtube.com/watch?v=3ttJu06SeAQ

Lookbook profil: http://lookbook.nu/vickievideo

Instagram: @vickievideo

Facebook: @vickievideo

Twitter: @vickievideo

Príspevok nie je sponzorovaný.


bottom of page