top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

DIY 3D DEKORÁCIA Z PAPIERA






#fancy izba nemusí byť drahá. Stačí pár kreatívnych nápadov a instagramovo - pinterestová izba je na svete. Posúvam jeden z mojich nápadov, ktorý som už vytvorila dávnejšie a teraz spravila znova, trochu inak, u kamarátky doma. Je to 3D dekorácia vysiaca zo stropu, ktorú som videla nie len online ale i v obchodoch s dekoráciami za nemalé peniaze...ehm 16€ za... asi tú spodnú časť toho, čo vidíte na fotke...takže tak...

3D papierová dekorácia
vyrob si sám dekorácie z papiera

Toto je video z mojej prvej výroby. Postup je taký istý, len tentoraz som použila papier zo starej knihy, ktorú kamarátka nepotrebovala a zrolovala ich trochu tesnejšie.


Na výrobu budeme potrebovať:

  • Papier

  • Nožnice

  • Lepidlo

  • Niť

Môj youtube: https://www.youtube.com/watch?v=3ttJu06SeAQ

Lookbook profil: http://lookbook.nu/vickievideo

Instagram: @vickievideo

Facebook: @vickievideo

Twitter: @vickievideo

Príspevok nie je sponzorovaný.


bottom of page