top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

4,5 ROKA SPOLU 💜


Pamätám si veľmi presne, ako ma kučeravý, zelenooký chalanko pred štyrmi rokmi a pár mesiacmi, nesmelo i odvážne oslovil v autobuse. Bolo to nečakané, no veľmi príjemné strestnutie. Skoro v prvom momente sme si našli viacero tém, o ktorých sme sa vedeli baviť. Zistili sme, že nielej pochádzame z jednej metskej časti, ale i ponovom chodíme na jednu školu. Keby poviem svojej ja, pred štyrmi rokmi, že s týmto chalankom nielen, že začnem chodiť ale nakoniec budem bývať a plánovať celú budúcnosť, neviem čo by som na to povedala.

A dnes už skoro rok bývame spolu a hrabeme sa životom ako velkáči. Veľa ľudí naokolo nám vravelo, že sme primladý na to, aby sme spolu bývali a primladý na to a na hento...ale to nás nezastavilo. Možno nemáme vysávač a telku :D , ale my si stále vravíme, že žijeme v luxuse a tak sa i cítime.

Na naše 4,5 výročie som nám nechala vyrobiť jeden malý zámok lásky. Ja viem, že to znie klišé, ale je to pekná spomienka, ktorú napriek tomu, že toľko ľudí pozná, málo naozaj spraví. Takže, ak vás podobné prekvapenie napadlo, ale báli ste sa ho realizovať, lebo ste si mysleli, že je to príliš sladké a filmové, odporúčam tento názor znovu prehodnotiť a skúsiť to.


Nakoniec ma v deň nášho výmesačia priateľ prekvapil nádhernou kyticou a zmrzlinou ^^ a ja som k tomu pridala krásny zámok s našimi menami.

Môj youtube: https://www.youtube.com/watch?v=3ttJu06SeAQ

Lookbook profil: http://lookbook.nu/vickievideo

Instagram: @vickievideo

Facebook: @vickievideo

Twitter: @vickievideo

Príspevok je sponzorovaný: http://zamoklasky.sk/


bottom of page