top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

JARNÝ LOOKBOOK + MERCH + COLLAB s TINKABLOGUJE


Dočkali sme sa toho! Je tu jar a konečne sa mi vrátila dobrá nálada. Asi mi chýbal D vitamín, ktorý nám dodáva slniečko a veru toho doposiaľ nebolo. V tejto dobrej nálade som vytvorila 3 jarné outfity i s dvoma mojimi výrobkami z môjho nového merchu. 😍 Veríte, či nie, je naozaj magický!


Taktiež by som vám rada pripomenula, že tento článok je collab so šikovnou Tinou, ktorá spravila rovno 3 jarné líčenia, ktorými sa môžete inšpirovať. Jej článok nájdete TU :)

outfit Vickie jar 2018

Prvý outfit som rozdelila na dve obmeny, Ako prvé mám na hlave kvetinku, ktorá je handmade produkt a kúpil mi ho priateľ ako darček. V blízkej budúcnosti budem iste robiť i návod na mojom youtube, ako si taký vyrobiť. Potom mám crop top a sukňu z Terranovy (síce sa tu bude táto značka často opakovať, článok nie je sponzorovaný. Proste tam rada nakupujem 😄 ) A tenisky sú z môjho MERCH- u. Jéj ☺ a to nie sú obyčajné tenisky! Ak ich vynesiete na slnko premenia sa na fialové! (je i viac farieb, ale moje sú fialové) Batoh a bunda sú zo second handu. Raz za čas sa tam oplatí pozrieť.

vickie merch mení na slnko

Ako druhý outfit tu mám jednoduché biele, krajkované šaty. (Ak sa dobre pamätám tak

z Lidl.) Jemné, romantické, skvelé napríklad na rande. K nim mám znova svoje magické tenisky, ktoré v slnečnom svetle dodajú outfitu trochu farby. Do vlasov som si zaplietla kvietky a na zápästí môžete vidieť náramok, ktorý je tiež magický! Na slnku sa jemne priesvitné koráliky premenia na farebné (tmavomodrá, tmavofialová, bledofialová, ružová, zelenomodrá a žltá) a v tme zas rovnaké koráliky svetielkujú.

Vickie merch mení farbu na slnko

Tretí outfit je taký easy do školy, do práce. Jednoducho na každý deň. Chocker je DIY a je rovnakej farby na aké sa menia tenisky, aby ladili. Crop top Terranova, jeansy Terranova + nožnice. 😄 Batoh je zo second handu, ako som už písala vyššie.


Tak to by bolo na dnes všetko💜 Nezabudnite sa kuknúť na Tinkin článok a na môj magický merch. Napíšte mi do komentáru, ktorý outfit je podľa vás najlepší. Pápá.

Instagram: @vickievideo

Facebook: @vickievideo

Twitter: @vickievideo

Tinin instagram: @tina_sobek

Príspevok nie je sponzorovaný.


bottom of page