top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

MOJE OBĽÚBENÉ TAŠTIČKY ALEBO NÁVOD AKO SI VYBRAŤ KABELKU


Prednedávnom mi došiel veľký balík plný krásnych kabeliek. Neobjednávala som si ich len tak halabala, ale s účelom. Baby, viem, že kabelky sú super a ťažko sa vyberá jedna-dve zo sto krásnych, ale trochu sa posnažíme. Týmto článkom vám chcem napomôcť pri výbere tých správnych kabeliek pre vás a váš šatník.


Začnime základom každej dobrej kabelky, čo je organizér. Ja naozaj zbožňujem túto vecičku, pretože robí môj život o dosť jednoduchším. Do organizéra si zabalím základné veci, ktoré vždy potrebujem, nezáležiac na tom, ktorú kabelku si vyberiem. Korektor, balzam na pery, krém na ruky, vreckovky, gumička a voňavka tu majú stále svoje miesto. Potom nasledujú veci ako telefón, peňaženka a kľúče, bez ktorých nikto neopúšťa dom. V organizéri sa nájde skrýša aj pre dámske potreby na tie špeciálne dni. Výhodou je, že hocikedy zmeníte kabelku, stačí prehodiť organizér a môžeme ísť.


Prvá kabelka je pre mňa kabelkou na každý deň. Ako hlavnú kabelku si vyberte takú, aby vám flexibilne sedela k šatníku. Kabelka by mala pekne ladiť a dopĺňať váš každodenný outfit. Dôležité je, aby bola dosť veľká na veci, ktoré denne pri sebe nosíte. Ja si do nej bežne dávam organizér s nejakými drobnosťami, plus plánovač, písacie potreby, niekedy knihu a vodu.

V béžovej časti mám ešte stále dosť miesta pre nečakané prípady. Kabelka sa dá nosiť tak ako na remeni aj v ruke, čo je veľmi praktické v každodenných situáciách.

Béžovo čierna kabelka - Kabelky.sk

Druhá kabelka je pre mňa cestovateľská. Ak potrebujete zo sebou zobrať viac vecí a vyzerať pri tom stále štýlovo, tak si takúto musíte zadovážiť. bez hocijakých problémov sa mi do nej zmestí 15 palcový notebook s nabíjačkou, organizér, knižka na dlhú cestu vlakom, voda aj snack.

K tomuto všetkému ešte viem schovať oblečenie a ďalšie drobnosti. Mám to mnohokrát odskúšané.


Veľká šedá kabelka - Kabelky.sk


Moja tretia kabelka je svetlá a viac sa hodí na jar alebo ľahší deň s kamarátmi v meste. Je trochu menšia ako béžovo-čierna, ale veselo si do nej schovám organizér, vodu a nejaké drobnosti. Je veľmi jednoduchá, elegantná a akurát do ruky.


Púdrovo ružová kabelka - Kabelky.sk


Pri výbere kabelky myslite hlavne na to, na čo ju budete využívať. Ak potrebujete party kabelku, zvoľte malú a skoro neviditeľnú, no ak ju potrebujete do práce, či školy, nájdite si väčšiu a pevnejšiu. Musí byť hlavne praktická a kvalitná. Dbajte na farebnosť kabeliek, aby sedeli

k farebnosti vášho šatníka a od tohto bodu máte voľné ruky.


Kúpte si tú, ktorá vo vás vyvolá wow effect a budete sa s ňou cítiť sebavedomo a sexy.




Ako si vybrať a organizovať kabelku + giveaway

Môj youtube: https://www.youtube.com/watch?v=3ttJu06SeAQ

Lookbook profil: http://lookbook.nu/vickievideo

Instagram: @vickievideo

Facebook: @vickievideo

Twitter: @vickievideo


bottom of page