top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

HRALA SOM SA NA MODELKU


Dnešný deň som trávila s mojim kamarátom, ktorý sa venuje vizáži a navrhovaniu oblečenia. Pred svoma týždňami mi napísal, či by sa mi nechcelo zahrať sa na modelku a nafotiť šaty jeho značky Nikolov.

Doniesol mi tieto veľmi jemné saténové šaty fialovej farby so vzorom ruží. Ja som síce na jednoduchšie zfarbenie oblečenia, ale i tak sú pekné. Šaty, ako mi sám návrhár povedal, sú určené na letnú party. Práve z tohot dôvodu boli vyrobené z veľmi tenkého a chladného materiálu.

I keď sa na fotkách neusmievam, fotenie a modelkovanie som si náramne užila. Keďže som nízka, ozajstnou modelkou som sa nikdy nemohla stať. Nadarmo sa znížili podmienky pre modelky, výška ostala stála rovnaká. To však neznamená, že nemôžem byť fotomodelka a pózovať v krásnych šatách.

Týmto chcem povedať hlavne to, že sa môžete stať hocičím, čím chcete. Nedajte sa zastrašiť, ani zastaviť slovom nie. Ak vás vyhodia cez dvere, vlezte cez okno. Nenechajte sa zastrašiť tým, čo je dnes normálne, pretože žijeme v šialenom svete, ktorý sa mení každý deň. Možno sa vám práve zajtra podarí niečo, čo ste si pred rokom povedali, že je nemožné.

Môj youtube: https://www.youtube.com/watch?v=3ttJu06SeAQ

Lookbook profil: http://lookbook.nu/vickievideo

Instagram: @vickievideo

Facebook: @vickievideo

Twitter: @vickievideo


bottom of page