top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

KVETINKOVÁ VYMAĽOVÁVANKA NA TLAČ ZADARMO


Na privítanie jari som pre vás pripravila krásnu jarnú vymaľovávanku, ktorú si môžete zadarmo stiahnuť a vytlačiť. Ak sa vám vymaľovávanka páči, prosím podporte moju tvorbu tým, že sa prihlásite na odber pomocou emailu. Stačí, keď zoskrolujete dole. Na spodku stránky nájdete tabuľku, kde vložíte svoj email a kliknete na prihlásiť sa na odber noviniek.

vymalovavanka zadarmo

Vymaľovávanky vznikli na tablete v aplikácii na kreslenie, čo mi uľahčilo prácu o veľa kopírovania a skenovania. I keď sama zatiaľ tablet nevlastním, prepožičanie mi zachránilo moju motiváciu. Veľmi rada totiž kreslím a tvorím, ale zároveň som nedočkavec a chcem mať veci za razom a hneď.

vymalovanka s kvetinkami

Takto som mohla robiť to čo ma baví a tešiť sa z toho. Týmto mottom som nazvala i samotnú vymaľovávanku. Rob čo ťa baví :)

vymalovanka zadarmo 1

Ak si vymaľovávanku vytlačíte, odfoťte ju a dajte na instagram s hashtagom #malujemsisvickie Na posty označené týmto hashtagom čakajte odomňa srdiečka.

Vymaľované listy potom môžete použiť na vytvorenie napríklad takéhoto jarného scrapbooku.

Môj youtube: https://www.youtube.com/watch?v=3ttJu06SeAQ

Lookbook profil: http://lookbook.nu/vickievideo

Instagram: @vickievideo

Facebook: @vickievideo

Twitter: @vickievideo

Príspevok nie je sponzorovaný.


bottom of page