top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

KTO VYHRAL GIVEAWAY? 📦

Ahojte!

Na youtube do včerajšieho dňa prebiehala súťaž o balíček lepiacich a dekoratívnych pomôcok od firmy tesa-tape a dnes sa dozviete výhercu!

Balíček vyhráva >>> Lenka Jakabová

Gratulujem :)

Lenka nemá facebook, takže mi komentár napísala do emailu a bol naozaj skvelý! (Dodala som len mäkčene a dĺžne) Prečítať si ho môžete o pár riadkov nižšie

Ahoj Vickie 😀

Moje meno je Lenka a keďže nemám facebook som sa rozhodla napísať ti email. Dúfam, že i takto sa môžem zapojiť do súťaže. Najviac sa mi páčil článok čo si písala do školy, lebo si sa nebála povedať svoj názor a to si cením. Ja sa niekedy bojím povedať čo si myslím, ale je to lepšie, keď človek hovorí pravdu. Tvoje videá sú veľmi inšpiratívne a ja asi nikdy nič nové nevymyslím, ale aspoň ty áno, takže sa mám na čo pozerať 😀

Tvoje videá pozerám aj s kamarátkami a mamkou a často robíme veci od teba aj spolu. Mamke sa tvoj kanál páči pretože ukazuješ super veci a nie hlúposti a tak si vyplníme voľný čas niečim kreatívnym. Ďakujem za prečítanie a prajeme ti všetci veľa úspechov.

Maj sa pekne

Lenka Jakabová 😀

Ďalšia súťaž končí 31.03.2017, tak sa teším na ďalšieho výhercu!

Zatiaľ sa majte!

S pozdravom Vickie


bottom of page