top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

DÔVODY PREČO NAKUPUJEM ONLINE🛍💶💁🏼

Ahojte!

Vo filmoch často vidíme ako skupinka dievčat pobehuje po obrovskom nákupnom centre a vyberajú jeden kúsok po druhom. Samozrejme vo filmoch je veľa časových skratiek...a preto nikto nevidí ako čakajú v kilometrovej rade pri pokladni... prejdú z jednej strany nákupného centra až na druhý... obchody v ktorých nič nenašli alebo predavačku, ktorá sa každých 5 sekúnd pýta ako môže pomôcť.

Na internete je to oveľa jednoduchšie!

Najvačším plusom je, že obchody na internete ,teda eshopy, nemajú otváracie hodiny, takže ak sa mi chce nakupovať ráno o druhej, tak mi v tom nič nebráni. Samozrejme k tomu nemusím nikam cestovať, ba ani opustiť moju pekne zohriatu postieľku. Možno je to lenivosťou, možno láskou k praktickosti, ale príde mi to takto omnoho lepšie.

  • Pri nákupe s kamarátkami ťa môžu často kamošky a predavačky nahovoriť na veci, ktoré by si si inak ani nekúpila, (divné sandále na opätku, ktoré sa mi vôbec k ničomu nehodia, ďakujem Keri) ale doma máš svätý pokoj. Ak sa ti niečo páči hodíš to do košíka a stále máš čas si premyslieť svoj výber. Tvoja skriňa je

  • Ceny sa ti na internete automaticky zrátajú, (žiadna matematika) a tak sa nemusíš obávať, že prekročíš limit a zažiješ trápnu chvíľu pri pokladni, keď zistíš, že si sa prepočítala a chýbajú ti 2€.

  • Veľa ľudí sa bojí nákupov online, lebo nevedia či im oblečenie padne. Ak sa neľúbi dá sa vrátiť ;) Máš na to až 14 dní, čo si myslím, že úplne stačí. Ja osobne som vrátila tovar len raz, ale nakupovala aspoň 100x. Treba však vedieť čítať a poznať svoje miery. (Nesnaž sa napasírovať do rozhodne menšieho čísla keď vieš, že to fyzikálne zákony nepovolia) Si sama, takže to nikto nezistí či máš veľkosť trička S alebo M, ak by si chcela skryť tie 4kg, ktoré sa ti pozbierala počas Vianoc.

  • Samozrejme aj ušetríš. Nie kvôli akciám a nie kvôli poštovnému zadarmo. Ušetríš si čas, ktorý je viackrát drahší. Niektoré produkty sú dokonca na viacerých stránkach, čo ti dáva možnosť si ich porovnať a vybrať si to čo ti najviac vyhovuje.

Tak, toto sú moje skúsenosti 🙃 </p><p class="font_8">Aké máte vy? Nakupujete online? 💁🏼Napíšte mi to do komentáru. </p><p class="font_8"><span style="font-style:italic;"><span style="font-weight:bold;">S pozdravom Vickie</span></span></p>


bottom of page