top of page

Vickie

Voľnočasová víla a princezná

NAŠLA SOM STARÚ SLOHOVÚ PRÁCU ZO ŠKOLY📝

Ahojte!

Našla som svoju starú slohovú prácu zo školy na tému: Blogeri sú odrazom spoločnosti. Aký máte názor vy na tútu tému? Napíšte mi do komentáru 🙃

Vážená pani profesorka,milí splužiaci,

Dovoľte mi, aby som sa pripojila do doskusie na tému

–Blogeri sú odrazom spoločnosti.

V tejto oblasti mám vlastné skúsenosti. Sama sa venujem blogovaniu s rozdieľom, že svoje nápady zdieľam prostretníctvom videí. Blogerom, ktorí využívajú videá namiesto textu a fotografií sa pripísalo meno Vlogeri.

Na prvý pohľad sa zdá, že zdieľať nápady a myšlienky s celým internetom je jednoduché avšak, musíme brať do úvahy viaceré činitele. Bloger musí vedieť zaujať, mať vlastný štýl, byť niečim iný a vedieť podať svoje nápady jednoduchým a účinným spôsobom, aby to bolo pochopiteľné pre všetkých. Čitatelia aj diváci sa radi pobavia, takže obľubujú humorné a veselé príspevky. Musíme si uvedomiť hľavne to,že na druhom konci komunikačného reťazca sú rovnakí ľudia, ako vonku na ulici a môžu mať aj rôzne názory, nie vždy zhodné s tymi našimi, ba dokonca sú ľudia, takzvaní hateri, ktorí sa vyžívajú v kritizovaní a ničení prác druhých. Tieto práce a myšlienky môžu byť popritom kreatívne a plnohodnotné.

Na druhej strane sú fanúšikovia, ktorí dokážu veľmi pekne potešiť a každého autora to hreje pri srdiečku, keď pochvália a ocenia jeho dielo. Ja sama sa tak cítim, keď čítam pozitívne komentáre a vidím, že moju stanicu sledujú z rôznych kútov sveta. Najviac ma prekvapilo, keď mi moja kamarátka zavolala, aby som si pozrela jedno video. S obavami, ale nakoniec som si ho pozrela a milo sa prekvapila. Jedna fanúšička zostrihala video o svojich obľúbencoch a zverejnila kúsok z mojho videa spoločne aj s dvoma veľmi známymi youtubermi na svojej stránke.

Tu však prichádza bod, že čo sa raz dostane na internet, to už prestane byť pod našou kontrolou a preto si vždy veľmi dobre premyslím, o čo, kde a kedy sa podelím aj na sociálnych sieťach.

Ja osobne nepreferujem ani blogerov, ktorí vo svojich príspevkoch používajú vulgarizmi a niekedy to nie je len pošmyk jazýčka, ale reč vhodná tak akurát do skartovača. Nemyslím si, že sa to hodí, skôr som presvedčená o tom,že to ničí celý, inak celkom pekný vizuál, nápaditosť či kreatívne myšlienky.

Vlogovanie, ako hobby som začala s obavami, no teraz som spokojná a vidieť záujem o moje nápady, či tipy ma napĺňa. Či to dokážu všetci je pre mňa otázne. Poznám príklady keď sa človek týmto spôsobom stal slávnym aj s príjemným prínosom peňazí, ale i takých čo začali, a hociako sa snažili postúpiť vyššie, nikto o nich neprejavil záujem. Možno i tu platí zlatá stredná cesta.

Ďakujem za možnosť prispieť svojim názorom.

S pozdravom Vickie


bottom of page